Betaling

Betaling af billetter sker via løntræk.

Hovedreglen er, at såfremt deadline for bestilling af billetter er før den 5. i måneden, sker løntræk ved førstkommende lønudbetaling. Er deadline senere i måneden, vil løntræk først kunne foretages den efterfølgende måned.

Er du pensionist, vil du få meddelelse om indbetaling til Teaterklubbens bankkonto straks efter udløb af deadline.

Som noget forholdsvis nyt, kan du nu se hvilken forestilling du bliver trukket for på din lønseddel.

Når du har foretaget en billetbestilling, vil du modtage en bekræftelse på din bestilling via mail, som du skal gemme. Du kan se alle dine bestillinger under fanen Billetbestillinger: Mine forestillinger

Alle bestillinger er som udgangspunkt bindende. Skulle du alligevel blive forhindret og ønsker at ændre/annullere din billetbestilling INDEN udløb af den angivne deadline for den aktuelle forestilling, kan du kontakte Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , så kan vi måske hjælpe dig. Er deadline overskredet kan vi ikke hjælpe dig, men du kan prøve at sætte billetterne til salg til den pris du selv har betalt - evt. ved hjælp af Teaterklubbens mailliste.

Bemærk, at meddelelser skrevet i kommarfeltet ikke læses før deadline er nået. Teaterklubben er derfor ikke ansvarlig for ændringer meddelt på denne måde. Spørgsmål og oplysninger skal skrives direkte til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , hvis du vil sikre dig det bliver læst og Teaterklubben reagerer på din mail.

FAQ

Her kan du se svar på ofte stillede spørgsmål. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Teaterklubben via mail.

 

Spørgsmål:

Jeg har ikke modtaget login oplysninger. Hvordan får jeg adgang til hjemmesiden ?

Svar:

Du skal skrive en mail til teaterklubben. Brug kontaktformularen øverst på hjemmesiden. Så sørger vi for, at du får tilsendt de nødvendige login informationer.

 

Spørgsmål:

Kan jeg ændre mit brugernavn ?

Svar:

Nej, brugernavn er altid dit medarbejdernummer. Teaterklubben bruger denne information til brugeradministration og opkrævning af kontingent og billetter.

 

Spørgsmål:

Jeg har fået ny mailadresse - hvordan ændrer jeg denne?

Svar:

Du kan ikke selv ændre din mailadresse. Du skal sende besked til Teaterklubben, så ændrer vi den for dig.

 

 

 

Wednesday the 24th. Affiliate Network Reviews. Teaterklubben © 2013-2019
Copyright 2012

©